معرفی مقاله



مقاله why design thinking works که در سال 2018 در مجله هاروارد بیزینس ریویو و به قلم جین لیدکا منتشر شده است را باید مقاله ای ساده و در عین حال ارزشمند در نظر گرفت که همراه با مثال های کاربردی نشان می دهد چگونه استفاده از تفکر دیزاین قادر است مسیر نوآوری یک سازمان را به شکلی استراتژیک هدایت کند.

لیدکا در این مقاله اشاره می کند که تم خطی شده تفکر طراحی هرچند که چندان به مزاق طراحان خوشایند نیست، اما تسهیلی برای مدیران و برای اجرای راحت تر آن در سازمان به حساب می آید. وی همچنین در این مقاله بیان می کند، چگونه تفکر طراحی با درگیر کردن بخش های مختلف سازمان و ذیتفعان در خلق راه حل، تعهد لازم برای توسعه و حمایت آتی آن راه حل را در افراد سازمان ایجاد می کند.

مطالب ارزشمند دیگری که در این مقاله بیان شده اند را می توانید با مراجعه به مقاله اصلی مطالعه فرمایید. این مقاله به صورت کامل در سایت مجله در اختیار قرار گرفته است.

پاسخی بگذارید

چهار × سه =